Friday 18 March 2011

kerana busy dengan final project, dia tinggalkan aku.. T_T

herm..cedey kot..ceritanya bermula begini..huhu..biasanya aku bagi ikan2 makan dalam pukul 7pagi n 7 ptg..n ada satu pagi tu aku lupa giler bagi makan..aku bg makan dalam pukul 2ptg..memang aku tak ingat langsung dah sebab duk menghadap drawings yang saiz kertas tu lagi tinggi dari aku.. (cis...)



"alalala..cayang..sorry la lupa kasi makan..banyak kerjalah.." gitu lah lebih kurang aku bebel sensorang depan akuarium..bila aku isi je makanan, jaa, moja, achai (ikan2 cute 3 ekor tu sempena nama member..hahahaha) and ikan penumpang, tarzan (ikan cik kila) berebut2 makan..kesian..lapar agaknya..aik..mana mumu?

aku pun selak2 rumpai plastik n tiba2..mumu timbul..mati dah..ishhhhh..sedih kot..rasa bersalah menimpa2..aku lupa bagi makan sampai mumu mati..lagi pun aku perasan sejak jaja mati, mumu asyik monyok je..aku baru ingat nak belikan mumu awek baru bila lepas presentation final project nanti..tapi apa kan daya, mumu dah tinggalkan aku..issshhhkkkk..


(xde da buah ati aku ni.._


sume ni salah aku..aku lupa bagi ikan makan..berdosanya bela tapi tak jaga..tak baik owhh...tapi aku bukan sengaja..aku buat kerja sampai tak ingat kat diorang..cuai gila aku..camne kalo aku ada anak nanti?sebab kerja terabai anak2 aku..cian..and silap2 anak aku tergulung sekali dalam presentation board yang sama tinggi dengan aku tuh..herm..cian anak ibu..ye la..nanti kalau enchik abang suruh duk umah je, sy turutkan.. (blush....)hehe..yup..i admit that i am not a fair person..i'm not able to juggle time well between two things..sebab kelemahan aku tu kenalah sedar diri..ye x?lagipun..x baik membantah..walaupun architecture is my passion, i realized that between responsible and interest, the priority for 'responsible' should come first..hehehehe



submit dah drawings yang 'tinggi' tu tadi..and sabtu ahad ni kena struggle buat model..hai..duit2..beli dah tadi barang2 model..ni lah listnye..


wire = rm 0.90
cable connector series = rm 6.90
a4 line transparent sheet = rm 0.50 x 3
uhu twist glue = rm 6.30
scale car = rm 16.80
ground cover gravel coal = rm 6.80
loy tape = rm 1.50
human figure = rm 7.90
colour foam board = rm 7.90
compress foam board = rm 7.60
white silk board = rm 3.90 x 2

TOTAL= rm 71.90... adeeeeiii..

No comments:

Post a Comment