Tuesday 22 March 2011

final presentation..



cerita pasal board
6 keping board a0..huhu..dasat kot aku rasa 'bekerja' dengan kertas yang lebih besar dari aku ni..adeeeeiiii..lepas 2minggu lebih struggle, akhirnya settle..cuma untuk portfolio, kne touch up untuk markah lebih..huhuhuhu...pape pun mekacih kepada enchik abg untuk tracing table..huhuh..



cerita pasal model
model ni aku suka sikit buat..huhu..and untuk sem ni aku ingat nak buat model tema monotonous..huhu..nak semangat gelabah lagi aku siap letak lampu (nak gempak la kunun..) tapi tragis betul la..maybe aku banyak sangat main2 dengan mentol tu masa present lampu tak idup..adooiiii..




cerita masa present
bsyukur gila dapat panel yang baik..dapat bro razak and ar. mizanur..huhu..xde masalah untuk circulation, planning, zoning and concept..tapi ada masalah dengan facade, entrance and model aku yang lampu tak nak idup..n pasal structure..bese la tu kan..tak akan ada presentation yang dapat pujian melangit..and tak akan pernah ada presentation board yang betul2 siap..hahahahha..pape pun syukur..


cerita lepas present
baru ingat dapat 'top up' tidor puas2..sekali ada assignment kne hantar plak esok..and maybe esok kena kuar plak untuk assignment cultural..ishhhhkkkkk..masa itu nyawa..

No comments:

Post a Comment