Tuesday 15 March 2011

final presentation vs $$$$..

cerita 1:
herm..ujung2 sem time nk kne submit project, memang musim darurat untuk student archi..tambah2 untuk orang2 yang xde ptptn..huhuhu..ayat bese dengar, "aku da xde duet da.." aku pun terbabit sama la ni..jarang aku belanja nak kira2 ni tapi sebab kadar kekeringan yang sangat dasyat sejak akhir2 ni, meh kita men kira2..hehehe

water colour paper 5.20 x 9 = 46.80
faber pvc eraser 0.35 x 10 = 3.50 (ni kes asik ilang la nih..cis..)
derwent studio color pencil 3.30 x 5 = 16.50
masking tape 1.20 x 3 = 3.60
enlarge drawings 1:100 5.00 x 10 = 50.00
print= assume rm20..tapi rasa cam lebih
TOTAL= 140.40 SENANG CITER 150.00..haha..itu baru presentation board..model coming soon..aiyak.....

pensil mahal tu pun gedik jugak..bayangkanlah..

gambar hari pertama:





hari ke dua:




ahahahaahaha..kontot da..



cerita 2:
sebab mende camni aku yang boros tahap gamat pun belajar nak jimat cermat..bukan apa..asik minta duet macam la encik abah aku tu keje cop duet..da la sekali minta banyak..errr..aku pakat dengan kawan2 aku nak jimat (kalau aku sorang2 sah2 operasi gagal..) kitorang plan nak jimat belanja makan..ari2 makan ikan bilis goreng.. (apa punya tragis lah kan..) hahaha..aku pun call la puan emak..

emak: sihat ke?
aku:sihat tapi kurang tidur je..banyak kerja..
emak: ni sekarang dekat mana ni? macam riuh je..
aku:kat studio..buat kerja..
emak: makan dah?
aku:dah..mak sebut pasal makan nanti mak kirim ikan bilis goreng..kitorang nak jimat..save duet untuk final..nanti boleh ari2 beli nasi je.. (sadis)
emak: alahai..kesiannye anak mak..

and pagi tadi sampai la makanan dari mak aku..hahahah..




aiyooooo..mak aku ni takut aku catu makanan la ni..hehehe..macam2 ada..anyway mekacih mak..banyak sangat..boleh share dengan kawan2 sampai abih sem..hehehe.. ishk..ni yang homesick ni..



cerita 3:
 bertapa kat studio wat keje..jadi zomba belaka dah..bilik pun dah jadi macam istana hinggap..balik jap, pastu g studio balik..cian cik ted..adooiii..lama rasanya tak tidur nyenyak..rindu giler kat katil..heheh..(ye bilik aku klaka sebab aku suka katun..ske ati aku la..)


duk kat studio..ikan aku pun waktu makan dia tak teratur..ikot bila aku balik bilik..cian giler diorang..ishkk..rasa bersalah..tak apa ikan2 sekalian, abih present nanti aku tenung korang lama2..hehehe..






tapi aku tak lepak studio da kot sampai final..yahuuuu..ade tracing table baik pnye..tq abg..<3 <3 <3..hehehe..dengan ini keje jadi mudah..hehehe..amik ko..

herm..tapi..katil aku presentation board a0 tu da reserve..dia sorang je penuh katil..haish,,,,tragis..

cerita 4: 
cerita tamat..sekian terima kasih..drawings da memanggil..

No comments:

Post a Comment