Tuesday 17 May 2011

LIFE: keluarga baru..weeee..

hahahaha..gaya tajuk post aku macamlah baru lepas kahwin..haish..bukan..ni keluarga multidip aku..multidip ni subject yang gabungkan architect, surveyor, designer n landscaper utk sama2 siapkan project..sng cite ala2 firma la gitu..


ni logo company aku..haha..actually aksara tu bahasa melayu klasik..maksud dia 'huruf' atau sng citer 'alphabet'..haha..kenapa aksara? sebab, kalau nak membaca, ejaan kena betul baru maklumat sampai..even if we lost an alphabet, it may give a different meaning..contoh:brought / bought.. satu maksudnye bawak..satu maksudnya beli.. (ape aku merapu ni?) hahaha..tak adalah lah..senang cerita macam ni la..even aksara was only an alphabet, any changes even for the single of it will effect the whole word..kira kau macam nak highlight elemen teamwork la..kalau nak jadi company yg best lg macho dan hebat, kne la ada kerjasama dalam company tu..tak bley ada tercicir walaupun satu..hihihihih...


(ala2 majalah sekolah..hahahah..)
berdiri dari kiri: lego, fahmi, kak zati, fami nepe, kak et, lylia, pizah
duduk/berlutut dari kiri: azizul, jnol, apus, cipit, omar, anaz, mus
bersimpuh dari kiri (hahahaha): kak fiza, haura, mondok,fika, bujal, aku yg xcute n im..

aku harap btol kot sume nama ni..sejujurnya aku ada masalah nak ingat nama org..hehe..so kalau aku nk ingt aku kne tengok gambar..sebab kalau tengok dpn2 aku ingt kaler baju je..bila tengok gambar aku sng cket nk ingt.. (konon2 sweet la cara aku nak ingt org..ala2 tenung gambar enchik boypren sblm tido..hahahaha) bkn pe..sbb kalau camtu aku ingt nama sbb muka..aku mmg pelik cket..bkn cket..byk kot..buruk perangai kan..lagi satu sbb fb aku lg sng nak ingt nama korg..huhu..mintak ampun....


so far aku sonok keje kat ofis..part sonok gila mse hias opis..cbuk nk psycho opis mida n jiran2 yg len..haha..saje ske2..tp kdg2 aku cam penat..siang g ofis..malam ofis lg..tgh malam smpi subuh g achitecture workshop preparation..adeeeiii...so aku mntk maap la kat sume klo kdg2 aku mcm wat sengal2 blur cket..krg tdo la..naseb bek ofis aku gila2..kalo x, x mustahil aku ttdo dpn pintu opis..


huaaaa...gmbr lagi..pape pon aku happy knal member2 baru..member2 lama pon aku hepi jgak..hihihi..pasal multidip ni kalah ke mng blkg kira..yg penting kita sume wat keje enjoy..kan3?mne tau ada rezeki kte bley wat bisnes kat opis ke..klo de duet lebih boley wat jamuan2, makan2, bkelah2..haih..mkn je keje..hahahaha..pape pon, SALAM PERKENALAN..JOM KITA ENJOY MULTIDIP.. ;-p

2 comments:

  1. betul ke itu hasil karya awk?
    jika betul, sy minta maaf sbb sy dpt drp facebook.. so, sy xtau nk link pada sapa.. sy cuma kredit pada facebook..
    makaseh sbb sudi mengaku itu hasil karya awk..

    tp sy pelik, post entry awk ni bertarikh 1 May 2011.. sy punya plak 22 april 2011.. macam mana awk bleh ckp tu karya awk.. sdgkan sy post terlebih dlu dari tuan empunya karya ni.. boleh tlong jelaskan? =)

    lpas awk dh wat penjelasan, sy akan credit pd awk.. =)

    ReplyDelete